top of page

זכוכית חכמה - משקופה לאטומה


✔ רוצה אינטימיות, פרטיות והפרדה.

✔ רוצה מרחבים וחלל פתוח.

✔ רוצה ניקיון אסטתי ללא אמצעי הסתרה.

✔ וכל האפשרויות,אילו ועוד,רוצה גם וגם?

את כל הפתרונות יש בזכוכית חכמה- פלזמה.

זכוכית פלזמה חשמלית- הפתרון המושלם להפרדה והסתרה של חללים ב: בתי מלון, בתי חולים ומרפאות, חדרי ישיבות ומשרדים.

ובבית הפרטי שלך : חדרי שירותים, מחיצות, חדרי שינה ועוד...

✔ זכוכית חכמה חשמלית הופכת משקופה לאטומה בלחיצת כפתור באמצעות מתח חשמלי. כאשר אין חשמל הזכוכית נותרת אטומה.

* מה קורה בזמן הפסקת חשמל ואני במקלחת?

✔ מה כולם יראוני במערומי?

זהו שלא, אין חשמל - הזכוכית נשארת אטומה - קסם !

באפשרותך להפוך חלל פתוח ונקי לחלל אינטימי. משקיפות לאטימות מלאה בלחיצת כפתור, או שלט רחוק.קימת גם אפשרות לחבר "לבית חכם".

* לא עוד פערי תיווך יקרים!

הזכוכית רבודה בנויה מ- 2 זכוכיות מחוסמות בעוביים שונים : 5+2+5 מ"מ, 6+2+6 מ"מ, 8+2+8 מ"מ, ניתן גם להזמין שילוב של עוביים שונים של הזכוכית.

ניתן להזמין בגוונים: חלבי, אפור ונחושת.

זכוכית פלזמה הינה הפתרון היצירתי המושלם להסתרה והפרדה של חללים בבית או במשרד. זכוכית חשמלית בנויה משתי זכוכיות מחוסמות שניתן לספק בעוביים שונים כאשר החלק הפנימי נקרא PDLc} Polymer Display Liquid Crystal).}

ההדבקה מתבצעת בעזרת חומר ייחודי הנקרא Evasafe מתוצרת חברת Bridgestone היפנית המאפשר הדבקה חזקה מאד ועמידות לאורך שנים. פילם ה-PDLC מסופק בגודל 230X130 ס"מ. ניתן כמובן להתאים את הצורה והגודל לדרישת הלקוח. במצב רגיל ללא חשמל חומר זה אטום ומעביר מעט אור ואילו במצב של חיבור חשמלי {60Vac } מתאפשרת העברת אור ומתקבלת שקיפות של 85%. בשני המצבים קיימת חסימה של 85-95% של קרני UV בהתאם לסוג וצבע PDLC.

זכוכית חכמה מגיעה ב- 3 גוונים: חלבי, אפור, נחושת. טכנולוגיית PDLC כוללת שנאי בעל מתח כניסה של 220V ומתח יציאה של 60 Vac וגם שלט רחוק. המערכת יכולה להתממשק לחשמל "חכם".

מאטום לשקוף הוא ללא הגבלה, המוצר עמיד לאורך שנים. צריכת החשמל נמוכה ביותר. כל פנל PDLC מחובר לזוג חוטים שמחוברים לספק כח (שניתן להתקינו במרחק של עד 70 מטר) והזנה בצד אחד של הזכוכית. ניתן גם לבצע את הדבקת הטריפלקס עם זכוכית בטחון משוריינת נגד ירי שמתאימה לבנקים ומקומות ציבוריים. חיתוך, עיבוד וחירור הזכוכית על פי דרישת הלקוח, עם מסגרת וללא מסגרת. הטריפלקס מיוצר בעוביים 5+2+5, 6+2+6, 8+2+8 מ"מ. ניתן גם להזמין שילוב של עוביים שונים.

משקוף לאטום בשילוב מסרים. ניתן להדפיס כל קובץ באיכות טובה אשר ישרת את הצרכים שלך.

bottom of page